Veelgestelde vragen
1. Kan ik ook een bestelling als cadeautje naar een ander versturen?
Natuurlijk kan dat, het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Vul bij factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres en/of tevens in het opmerkingsveld. Dan zorgen wij ervoor dat de ontvanger zijn cadeautje thuisbezorgd krijgt en dat het ingepakt is. Indien je er een persoonlijke noot aan toe wilt voegen, kan je in het opmerkingsveld een boodschap schrijven die wij erbij doen. Je kan hiervoor een kaart uitzoeken en bestellen bij je bestelling.
2. Hoe berekenen jullie de verzendkosten?
De verzendkosten berekenen wij aan de hand van de tarieven van PostNL.
3. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We streven ernaar je bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden, indien anders aangegeven. Vaak verzenden wij je bestelling gewoon de volgende werkdag, bij drukkere perioden kan dit uitlopen tot 3 werkdagen. Bestel je gepersonaliseerde posters of artikelen met een pre-order? Dan kan er een afwijkende levertijd gelden.
4. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Ben je ergens niet tevreden over? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bannerprint.nl